Albert Heijn neemt sponsorschap van DEEN over en wordt partner van FC Volendam

Algemeen
Mike Tol, commercieel manager FC Volendam en Barbera Rahn, Director Lokale Marketing Albert Heijn zijn blij met de vernieuwde samenwerking.
Mike Tol, commercieel manager FC Volendam en Barbera Rahn, Director Lokale Marketing Albert Heijn zijn blij met de vernieuwde samenwerking. (Foto: FC Volendam)

VOLENDAM - Albert Heijn heeft zich als Premium Partner aangesloten bij FC Volendam. Een meer dan logische stap voor de supermarktketen, die de ingezette lijn van DEEN Supermarkten in Volendam continueert. Het Premium Partnership richt zich op de jeugd en evenementen. Ook de DEEN-cup wordt overgenomen en gaat verder onder de naam Albert Heijn Cup. 

Mike Tol, commercieel manager van FC Volendam, is trots op de vernieuwde samenwerking. “Vanaf het eerste gesprek met Albert Heijn was er de intentie om het partnerschap van DEEN over te nemen. Albert Heijn ziet de meerwaarde van FC Volendam om op lokaal en regionaal niveau maatschappelijk betrokken te zijn. We kijken uit naar een mooie samenwerking voor de komende jaren.”

Barbera Rahn, Director Lokale Marketing Albert Heijn, voelt zich al helemaal thuis bij FC Volendam. “Wij zijn er trots op om de nieuwe partner van FC Volendam te zijn en ook de DEEN-cup onder de naam Albert Heijn Cup in ere te houden. Wij kijken uit naar dit mooie lokale partnership. Hiermee bekrachtigen we onze verbintenis met Volendam waar we binnenkort twee winkels openen en in Edam één winkel. Samen met de vertrouwde medewerkers – zij verhuizen mee naar Albert Heijn – en onze klanten gaan we vol voor oranje!” 

Albert Heijn Cup

Ook de traditie van de DEEN-cup wordt met de Albert Heijn Cup voortgezet. Met de Albert Heijn Cup worden jeugdleden van clubs uit heel Noord-Holland betrokken. Tol: “We verzorgen een sportief toernooi én een onvergetelijke ervaring rond wedstrijden van FC Volendam. Fantastisch dat Albert Heijn dit mooie evenement een warm hart blijft toedragen.”

Frank Soonius
"Alles is mogelijk, als je er maar in gelooft" Ondernemen 12 apr, 14:05
Linda Kramer
"Cijfers worden pas leuk als je ze begrijpt" Ondernemen 12 apr, 14:00
Nico Visser startte op 1 januari van dit jaar zijn adviesburo in glas. Het object van glas op de voorgrond symboliseert 'een kei van een glasadviseur'.
Nico Visser: Een kei van een glasadviseur Algemeen 12 apr, 13:00
Gijs en Esther Sterk zijn de nieuwe eigenaren van Glashandel Nico Visser.
Nieuwe eigenaren voor Glashandel Nico Visser Ondernemen 12 apr, 11:00
Eigenaar Gertjan de Wolf (rechts) en bedrijfsleider Bas Mooij.
Fraay Coatings, dé ultieme probleemoplosser voor bouw, industrie en automotive Ondernemen 12 apr, 10:00
Lydia de Vries
Van Vlierden caravans: gegarandeerd veilig op weg Ondernemen 12 apr, 09:00
Rachel Hayhoe
Column: Problemen bij de afwikkeling van een nalatenschap - I Column 11 apr, 16:15
Toine Rohner demonstreert de robot-hond.
Twaanlab's 'Leren in de Stad': brug tussen ICT/onderwijs en bedrijfsleven Onderwijs 11 apr, 16:00
Kees en Dirk staan samen aan het roer van Cees Jonk.
Garage Transportbedrijf Cees Jonk Zn: bij nacht en ontij paraat Ondernemen 11 apr, 14:00
Sam en Rien de Wolf delen dezelfde gedrevenheid.
Outdoorspecialist Rien de Wolf al aardig gewend in Purmerend en klaar voor nieuwe avonturen Ondernemen 11 apr, 12:00
Vormgeefster Cynthia Schippers, PRO:-voorzitter Henry Wassink, Daniëlle Woudstra van VISIT Beemster en wethouder Mario Hegger.
Marketingmachine Werelderfgoed Beemster draait op volle toeren Cultuur 11 apr, 11:00
Saskia (links) en Caroline Wals aan de pomp.
Levenswerk Joh. de Vries met succes voortgezet aan Verzetslaan Algemeen 11 apr, 10:00
Karin Kuin overhandigt de cheque aan Thierry.
VOWA: Oproep voor goede ideeën! Column 10 apr, 17:00

Lees nu de laatste editie van jouw lokale Nieuwsblad

Meest gelezen